On the Edge
After being an undercover cop for eight years and successfully arresting gang boss, Don Dark, Harry Sin can finally return to the force. Harry Sin however finds out he has been under surveillance by the Internal Affairs Division, which pushes him on the edge of a breakdown.
After being an undercover cop for eight years and successfully arresting gang boss, Don Dark (Francis Ng), Harry Sin (Nick Cheung) can finally return to the force with a medal of bravery from the Police Department. It seems he no longer needs to live underground. However, his fellow officers are still suspicious of him after his reinstatement. Even his girlfriend, Cat (Rain Li), appears to be cold towards him. Harry Sin even finds out that he has been under surveillance by the Internal Affairs Division, which pushes him on the edge of a breakdown. Does Harry belong to the gangster world where loyalty is all? Or does he belong to the police force suspicious of him?