A Fool in Love, Love Like a Fool
Wealthy and carefree, Xiao-wei's life is completely changed when he meets a mermaid named Blue.
Born into a wealthy family, Xiao-wei lives a carefree life with his loving mother's care. He is an avid reader of his favorite author Kauff's works, especially those about mermaids. One day, his life is completely changed when he meets a beautiful mermaid named Blue.