Up Here
A musical romantic comedy set in New York City in 1999, following the extraordinary story of one ordinary couple, as they fall in love and encounter a world of memories, obsessions, fears, and fantasies that lives inside their heads. It leads them to discover that the single greatest obstacle to finding happiness together might just be themselves.
Facing a setback, Miguel tries to save his job, as Lindsay looks for her book's ending.
With their future relationship in the balance, Miguel and Lindsay face stark choices.