Show Me the Ghost
Best friends Hodoo and Yeji are job seekers whose hopes and dreams have been dashed. Luckily, Hodoo rents a fully-loaded house at a cheap price. Kicked out of her parents’ house, Yeji joins him. However, inside their seemingly perfect home, they encounter an ominous ghost. With no money and no place to go, the battle against the ghost for their house begins.