Let the Bullets Fly
This legendary story happened in Southern China and is set during the Northern Warlord period. It's a mix of brotherhood, love stories and is a big production with horse riding, gun fights, and urban warfare interweaved. It's like a western epic film and is a major breakthrough for Chinese cinema.
This legendary story happened in Southern China and is set during the Northern Warlord period. It's a mix of heartwarming brotherhood and untimely love stories during war, and at the same time, it is a big production with horse riding, gun fights, and urban warfare interweaved. The film combines chivalry and black humor, with fiction and reality intertwined, it will keep you on the edge of your seat. It's like a western epic film and is a major breakthrough for Chinese film.