Love Off the Cuff
Shawn Yue and Miriam Yeung reprise their popular roles as Jimmy and Cherie in this third installment of the romantic comedy franchise "Love in a Puff." Back together since "Love in the Buff," Jimmy and Cherie strive to stay together happily. But the shocking news of Cherie's philandering father marrying a girl younger than herself does not make things any easier for her.