Subject to Review
Tracing the history of photographic review back more than a hundred years, and chronicling controversial moments before and after the age of review in tennis, “Subject to Review” explores the mechanisms of the cameras and computerized simulations that now serve as the final word on close calls – but also the limits of the veracity of those calls.
Tracing the history of photographic review back more than a hundred years, and chronicling controversial moments before and after the age of review in tennis, “Subject to Review” explores the mechanisms of the cameras and computerized simulations that now serve as the final word on close calls – but also the limits of the veracity of those calls. Ultimately, it’s a story about technology in sports – but also a study of what we want from our machines, and our minds, well beyond any court of play.