Call It Love
When her family becomes suddenly homeless, Woojoo decides on revenge for all the injustices she has been put through. However, her supposed foe, Dongjin, is a heart-wrenchingly lonely and gentle soul. Will she be able to see her revenge plan through?
Woojoo wavers as Dongjin falls apart. Things proceed according to CEO Shin's plans.
Best Fairs is driven to the brink. Amidst the chaos, Woojoo and Dongjin are contacted separately.
Jigu is one step closer to finding out Dongjin's identity, and Woojoo fixes her mistakes.
Woojoo tells Hyunju what she has been up to, and someone reveals those secrets to Sunwoo.
An unwelcome guest visits Dongjin's house. A suspicious man approaches Hyunju with information.
Woojoo's family finds out Dongjin's secret. Dongjin notices a change in Sunwoo's attitude.
Woojoo prepares to leave and Dongjin tries to right wrongs, when they both hear shocking news.
Woojoo and Dongjin prepare to say goodbye. Will they send each other off smiling?