The Twins Effect
When the vampire duke absorbs all six vampire princes' blood, it can open the Dark Bible and eventually rule the human world. Ace vampire slayer Reeve, his new partner Gipsy, his younger sister Helen, and Helen's lover Vampire Prince Kazaf are on this mission to fight against the duke.