Krut: The Himmaphan Warriors
When the war between the majestic Garuda and the monstrous Raksod burst into a widespread annexation across the ancient world, the last soldiers of Garuda gain alliance with the courageous Himmapan Warriors. Together, they fight against brutal annihilation by the cold-hearted creatures that want to conquer the world.