Legend of the Naga Pearls
An ingenious thief, a committed constable, and an innocent prince cross paths and embark on a magical quest together despite their very different backgrounds. Throughout the course of the journey, they find love and friendship in one another. Can they join forces in order to stop a conspiracy that threatens to destroy the world?