History of the World, Part II
After waiting over 40 years, there is finally a sequel to the seminal Mel Brooks film, History of the World, Part I, with each episode featuring a variety of sketches that take us through different periods of human history.
General Grant looks for a drink; Shakespeare's writers room; and the invention of fire.
Judas betrays Jesus; Shirley Chisholm makes an announcement. General Grant is in trouble.
Jesus and Mary fall in love; the Mudmans change Russian history; how the pyramids were built.
Middle East peace (and lunch) in Oslo, and Shirley Chisholm goes to the Watergate.