No Man is an Island
A novice hotel staff takes on the challenge of becoming a quarantine hotel in March 2020. Despite the fear and uncertainty surrounding the Covid-19 global pandemic, a filmmaker documents and bears witness that "No one is an island" following the quarantine staff's journey during the pandemic.
When no one knew what a quarantine hotel was, a novice hotel staff takes on the challenge of becoming a quarantine hotel in March 2020. Despite the fear and uncertainty surrounding the Covid-19 global pandemic, a filmmaker documents and bears witness that "No one is an island" following the quarantine staff's journey during the pandemic along with an intimate look inside the quarantine rooms as those returning home face the 14-day quarantine for the first time.