Romance, Fantasy
Celebrate Disney’s Cinderella, a modern classic that shines with beauty, imagination and magic. Despite being mistreated by her stepmother and stepsisters, spirited Ella resolves to take charge of her fate…with a little help from her Fairy Godmother.
Celebrate Disney’s Cinderella, a modern classic that shines with beauty, imagination…and magic. Despite being mistreated by her stepmother (Cate Blanchett) and stepsisters, a spirited Ella (Lily James) resolves to take charge of her fate. Add a royal ball, a Fairy Godmother (Helena Bonham Carter) and a glass slipper, and suddenly magic becomes reality.