Only Cloud Knows
A lonely widower embarks on a sentimental journey across New Zealand following his wife’s death. Simon Sui Dongfeng and his wife, Jennifer Luo Yun, ran a successful Chinese restaurant in Clyde for 15 years until her sudden death. Now, Dongfeng travels the country to fulfill Yun's last wish.
A lonely widower embarks on a sentimental journey across New Zealand following his wife’s death. Simon Sui Dongfeng and his wife, Jennifer Luo Yun, ran a successful Chinese restaurant in Clyde for 15 years until her sudden death. Now, Dongfeng travels the country to fulfill Yun's last wish. As he revisits their favorite places to scatter her ashes, Dongfeng discovers that Yun harbored a number of secrets because of her deep love for him.