Echoes of the Thunder
Nam and Fire are racing champions of Asia’s track and street. However, when the owner of a racing team recruits Nam to mentor her son Calvin to become a future champion, Nam does not realize his choice will destroy everything he has. With Fire and Calvin suffering the fatal accidents caused by Kenji, a ruthless Japanese racer, it rekindles Nam’s courage to take on his darkest challenge on the road again.