Drama, Action and Adventure
China is wracked by internal strife as feuding warlords try to expand their power. Hou Chieh, a young and arrogant warlord, is forced to take refuge with the Shaolin monks he once mocked after he is betrayed and loses everything.
China is wracked by internal strife as feuding warlords try to expand their power. Hou Chieh, a young and arrogant warlord, is forced to take refuge with the Shaolin monks he once mocked after he is betrayed and loses everything. However, Hou and the Shaolin masters are forced to take a fiery stand against the evil warlords as civil unrest spreads and the people begin to suffer.