Quints
Jamie Grover is tired of being the center of her parents' universe. Her wish for less attention is granted when her mom gives birth to quintuplets.
Just as Jamie Grover becomes fed up with being the center of her parents' universe, her wish for less attention is granted when her mom gives birth to quintuplets. At first, Jamie is thrilled to escape her parents’ constant doting, but she soon feels neglected and unappreciated as the quints take up all of her parents’ time.