China's Megatomb Revealed
China’s Terracotta Warriors guard a macabre secret that rewrites history. These statues are just the tip of the iceberg in this tomb’s excavation.
Albert Lin and National Geographic Channel unearth the terrible secrets that lie hidden in the tomb of China’s first emperor. The Terracotta Warriors are just the tip of the iceberg in this mausoleum the size of Manhattan that has gone largely unexcavated … until now. These silent statues guard explosive, macabre findings that rewrite history and paint a picture of the ancient world very different from what we thought we knew.