The Scream Team
Ian and Claire Carlyle accompany their father to his childhood home for the funeral of their Grandpa Frank. As the town prepares for its Halloween Festival, the kids discover that ghosts really do exist!
With Halloween looming, Ian and Claire Carlyle accompany their father to his childhood hometown of Steeple Falls for the funeral of their beloved Grandpa Frank. As the small town prepares for its Halloween Festival, marking the legend of Zachariah Kull, Ian and Claire are startled to discover that ghosts really do exist! Worse, they learn that the angry spirit of Zachariah Kull won't allow their late grandfather's soul to rest.