Typhoon
In the perimeter of the East China Sea, there are pirates who violently plunder ships. One day, an American vessel, JASON, is ambushed by a group of pirates whose identities are unknown. Ultimately, all 22 of the crew get gruesomely murdered. The vital contents of the ship are ransacked.
Pirates! In the perimeter of the East China Sea, there are pirates who violently plunder ships. One day in July of 2004, an American vessel, JASON, is ambushed by a group of pirates whose identities are unknown. Ultimately, all 22 of the crew get gruesomely murdered. The vital contents of the ship are ransacked, and the vessel’s title is fabricated as ASO 1 and enters the port of Shanghai. An American DIA agent surfaces in the South Korean naval headquarters in Jinhae. Due to the nuclear threat in North Korea and America’s cloaked tension with the Chinese government, the Pentagon doesn’t get involved directly, and a candidate is scouted from the UDT/SEAL special ops force in Busan.