Broker
A mother meets a duo who finds new parents for abandoned babies when she returns to find her baby. Later, they interview the baby's potential parents together. Meanwhile, two detectives are on their trail. These strangers are bound to embark on an unexpected journey together.
Sang-hyeon is the owner of a hand laundry and volunteers at the nearby church where his friend Dong-soo works. On a rainy night, they stole a baby from the church's baby box. To their surprise, the baby's mother, So-young, comes back the next day only to find that the baby has gone missing. Not wanting So-young to report to the authority, Sang-hyeon and Dong-soo are left with no choice but to confide in So-young that they are doing this out of goodwill. So-young then decides to go with them on a road trip to interview her baby's potential parents. Meanwhile, two detectives, Soo-jin and Lee, are on their trail. These strangers who are connected through the baby box are bound to embark on an unexpected journey together.