Gargoyles
In Scotland, 994 A.D. Goliath and his clan of gargoyles defend a medieval castle. In present day, David Xanatos buys the castle and moves it to New York City. When the castle is attacked the gargoyles are awakened from a 1000 year curse.
In Scotland, 994 A.D. Goliath and his clan of gargoyles are sworn to defend a medieval castle. Goliath has been tricked by humans and discovers that his entire clan has been destroyed. He and the remaining gargoyles are cursed to sleep for 1000 years. Billionaire David Xanatos buys the castle and moves it to New York City, making it his headquarters. When the castle is attacked the gargoyles are awakened and discovered by detectives Elisa Maza and David Xanatos. The gargoyles try to go unnoticed while battling both old and new enemies. Stone by day, warriors by night, we are Gargoyles.