Someone Like Me
A woman with cerebral palsy experiences emotional and physical emancipation when she visits an organization that provides sexual services for the disabled.
Mui (Fish Liew), born with mild cerebral palsy, has spent over 20 years merely surviving. When her mother insists on a hysterectomy, Mui fears she’ll never feel like a "woman." Recommended by her friend Joe, she visits Eva, a non-profit offering sexual services for the disabled, where she meets volunteer Ken (Carlos Chan). Despite her nervousness, Mui develops an emotional attachment to him. However, Ken struggles with his own feelings and past trauma. As Mui begins to flourish, her overprotective mother tightens her grip. Will Mui finally achieve the emancipation she desires?