Gen-Y Cops
A destructive and dangerous robot called RS1 is scheduled to make its debut at a convention in Hong Kong. Meanwhile, three cops, Match, Alien, and Edison, are instructed to protect RS1. However, Match and Edison, who share an old grievance, can't get along during the mission.
An ultimately destructive and dangerous robot called RS1 is scheduled to make its debut at a convention in Hong Kong, and many criminals are looking forward to it. Meanwhile, three cops, Match, Alien, and Edison, are instructed to protect RS1. However, Match and Edison, who share an old grievance, can't get along during the mission. Kurt, a genius hacker, hypnotizes Edison when they are having a reunion and manipulates him into unlocking RS1. Kurt then installs an escape program in RS1, causing it to destroy everything in its path. Following that, Edison is listed as the prime suspect, and the only way to clear his name is to arrest Kurt, who is on the run.