Our Story
Ichiya Chitani is suffering low confidence as a writer. Meanwhile, the sadistic Shiina Koyurugi is a popular writer of the same age. One day, the two utterly different writers are ordered by the chief editor to cowrite a bestselling and critically acclaimed novel.
Having published his debut novel in the middle school, Ichiya Chitani is facing caustic criticism on the internet and dwindling sales in high school. His confidence as a writer is at rock bottom. Meanwhile, the sadistic Shiina Koyurugi is a popular writer of the same age. One day, the two utterly different writers are ordered by the chief editor to cowrite a bestselling and critically acclaimed novel. During their hectic cowriting process, Ichiya finds out about Shiina’s unspeakable secret.