Deception of the Novelist
Tsui has an affair with a tenant. One night, that tenant is found dead. Tsui admits to the police that he accidentally killed her as she kept on blackmailing him. But the Dr. So, the police psychologist, believes that Tsui is lying and eventually discovers that Tsui's wife, Kay, already knew about Tsui's affair. Dr. So suspects that the tenant might have been killed by Kay out of hatred.