The 40th Golden Disc Awards
The 40th Golden Disc Awards will be held at Taipei Dome on January 10, 2026. This marks the first time the event takes place in Taipei, offering Mandarin-speaking fans a rare chance to experience K-pop stages up close. This year’s ceremony will feature an incredible lineup of top artists and powerhouse performers, including BLACKPINK’s JENNIE, CORTIS, ENHYPEN, IVE, and more.