Amphibia
Amphibia chronicles the comedic adventures of thirteen-year-old Anne Boonchuy when she is magically transported to the world of Amphibia, a wild marshland full of talking frog-people.
Amphibia chronicles the comedic adventures of thirteen-year-old Anne Boonchuy. After stealing a mysterious music box, Anne is magically transported to the world of Amphibia, a wild marshland full of talking frog-people. With the help of an excitable young frog named Sprig, Anne transforms from monster to hero and discovers the first true friendship of her life.