Jade Eyed Leopard
In Jade Eyed Leopard, follow Toto, a leopard with unusual aquamarine eyes, for the first years of her life as she learns fundamental survival skills.
In Jade Eyed Leopard, big-cat filmmakers and National Geographic Explorers Beverly and Dereck Joubert follow Toto, a leopard with unusually bright aquamarine eyes, as she learns fundamental survival skills. Narrated by Academy Award-winning actor Jeremy Irons, this special films Toto during the first three years of her life as she experiences the challenges and triumphs on her way to becoming an adult.