Orca vs. Great White
Researchers in New Zealand dive with great white sharks, in an attempt to discover if they are being hunted and eaten by killer whales.
Off the coast of South Africa in 2017, orcas began hunting and killing great white sharks. Now, researchers in New Zealand set out to discover if it could happen again. Diving with several shark populations along New Zealand’s southern coast, they investigate this murder mystery, and seek answers to this burning question: have their local orcas developed a taste for great white sharks?