Australia
In this story set in northern Australia before WWII, an English aristocrat inherits a sprawling ranch and reluctantly joins forces with a stock-man to drive 2000 head of cattle across hundreds of miles of the country’s most unforgiving land.
Rather than sell her late husband's rundown Australian cattle station so that she can resume her life in London on the brink of WWII, a young widow embarks on an arduous cattle drive to keep the place running, and not only falls in love with her loner manager, but becomes a surrogate mother to a young boy.