Sons of Anarchy
Sons of Anarchy explores a notorious outlaw motorcycle club’s (MC) desire to protect its livelihood while ensuring that their simple, sheltered town of Charming, California, remains exactly that: charming. Behind the MC’s familial lifestyle and legally thriving automotive shop is a ruthless, thriving illegal arms business.
In order to undermine a powerful club enemy Samcro makes an unlikely partnership.
With the search for a missing member at a standstill, focus shifts to flushing out an internal rat.
The club deals with heartache internally and conflict with the organization at large.
The SOA organization bears down on SAMCRO and Jax comes face to face with an ugly truth.
With tensions mounting and truths finally revealed, Jax must make the ultimate decision.