Fallen Angels
Angel One slowly falls in love with his partner, Angel Two, while the mute Angel Three chances upon Angel Four and mistakes her for his first lover. Angel Five is a mentally unstable woman who runs into her first love, Angel One. Will the complex entanglement bring happiness or loneliness to them?
Angel One is an assassin who Angel Two assists. They hardly see each other despite being business partners for a long time. As time passes, Angel One finds himself slowly falling in love with Angel Two. Angel Three became mute after he accidentally ate an expired can of pineapple when he was five. For work, he breaks into other people's businesses at night and sells their goods and services. One night, he chances upon Angel Four and mistakes her for his first lover. Angel Five is a mentally unstable woman. One day, she runs into her first love, Angel One. Under the night sky, will the complex entanglement bring happiness or loneliness to these angels?