Lost in Forest
Sheng was once a gang member of the Zhongshan District. He was sent to jail for 12 years after saving his old partner Seagull. After being released, he returns to his old turf and discovers that Seagull is now a mob boss of that turf. He now runs the territory he and Sheng used to fight for.
Sheng was once a gang member of the Zhongshan District. He was sent to jail for 12 years after saving his old partner Seagull. After being released, he returns to his old turf and discovers that Seagull is now a mob boss of that turf. He now runs the territory he and Sheng used to fight for, and Sheng wants no part of that life anymore. But when an ambush happens and bullets are shot, Sheng makes a raging decision to avenge a mobster rising to power. Whichever side is chosen, the crossroad is an eternal trap.