Drama, Action and Adventure
At a young age, Chuljoong had already realized that there were some things that he simply could not overcome no matter how hard he tried to beat Sangwoo, his well-bred competitor. But as a consequence of his efforts, he finally becomes a prosecutor.
When Sangwoo gets involved in a serial murder with no evidence, Chuljoong instinctively goes after his rival who has been covering all his crimes with money and the power that he owns.