An elderly gentleman named Kris Kringle creates a stir when he's hired as Macy's in-store Santa Claus for the holiday season.
The holiday season is in full swing when an older gentleman is hired as a department store Santa Claus. He claims his name is Kris Kringle, and soon fills everyone with Christmas spirit - except his boss, Doris Walker. When Kris is declared insane and put on trial, everyone's faith is put to the test as old and young alike face the age old question: Do you believe in Santa Claus?