Unexpected Business
Korea's top actors, Cha Taehyun and Zo Insung, dream of a pleasant life in the countryside, relaxing in the beautiful scenery with friends who they could share a glass of beer with. Their life in the countryside was quite successful. However, they unexpectedly become the owner of a Korean market in the U.S. During the vibrant summer, they share the lives of Koreans living abroad in America with their dear friends from Seoul.
Korea's top actors, Cha Taehyun and Zo Insung, dream of a pleasant life in the countryside after retirement, relaxing in the beautiful scenery with friends who they could enjoy a glass of cold beer with. Cha Taehyun and Zo Insung's Project Living in the Countryside was quite a success. This time, they have unexpectedly become the owners of a Korean market in the U.S. During the vibrant summer, they share stories about the lives of Koreans living abroad and spend valuable time with their dear friends from Seoul.
It is the grocery store’s grand opening day and the boss duo and part-timers fall into a frenzy.
On day two of the sales, the experienced part-timer Park Byungeun comes to the rescue of the group.
Ajoong takes on her first part-time challenge under the boss duo and everyone else's careful watch.