Arahan
The urban martial arts extravaganza Arahan stars a hero who dashes and darts through the sprawling cityscape. The big difference between Sanghwan, the hero of Arahan, and the so-called superheroes of the West is that he is an ordinary traffic cop. Sanghwan is just another hot-blooded young man.
The urban martial arts extravaganza Arahan stars a hero who dashes and darts through the sprawling cityscape. The big difference between Sanghwan, the hero of Arahan, and the so-called superheroes of the West is that he is an ordinary traffic cop. Sanghwan is just another hot-blooded young man, a source of headache for his loving mom, abused by his uppity superiors, and beaten up by two-bit gangsters. By sheer coincidence, he is given a chance to become a “hero” by the “Seven Masters,” but being a hero is no easy deal. Only through ceaseless effort, training and self-discipline, can he achieve this goal. No radioactive spider or cosmic ray conveniently transforms Sanghwan into a superhero.