I Feel Pretty
A woman who struggles with feelings of deep insecurity and low self-esteem wakes from a brutal fall in an exercise class believing she is suddenly a supermodel. With this newfound confidence, she is empowered to live her life fearlessly and flawlessly, but what will happen when she realizes her appearance never changed?