New Police Story
Senior Inspector Wing is the most decorated and respected officer in the police force. A legend in his time, he leads a team of the brightest young detectives and no case is too tough for him to solve. That's until he meets a gang of callous thieves and self-styled urban terrorists headed by Joe.
Senior Inspector Wing is the most decorated and respected officer in the police force. A legend in his time, he leads a team of the brightest young detectives and no case is too tough for him to solve. That's until he meets a gang of callous thieves and self-styled urban terrorists headed by Joe, and Frank, who pretends to be a young police officer.