The Muppet Show
It's time to raise the curtain on The Muppet Show! Join Kermit, Miss Piggy, Fozzie Bear, Gonzo, the Swedish Chef and more in this groundbreaking twist on the classic variety show, blending original songs, sketch comedy and guest stars into a prime-time hit for all ages!
It's time to raise the curtain on The Muppet Show! Join Kermit, Miss Piggy, Fozzie Bear, Gonzo, the Swedish Chef and more in this groundbreaking twist on the classic variety show, blending original songs, sketch comedy and guest stars into a prime-time hit for all ages! Come discover for yourself the most sensational, inspirational, celebrational, Muppetational pleasures of The Muppet Show!