Yong-Jiu Grocery Store
Thirty year-old Yang Junlong will soon become the youngest development manager of the company. But as he watches his superiors sacrifice their time and relationships, he sees his own future. Does he have other possibilities in life? Grandpa collapses from illness, which makes Junlong rediscover the value of the grocery store. Junlong leads Yong-Jiu Grocery Store to create a path for himself.
Thirty year-old Yang Junlong is full of talent and will soon become the youngest development manager of a real estate construction company. However, as he watches his superiors sacrifice all their time, kinship, love, and friendships, he seems to see his own future. This is a path the world generally believes to be a successful one, but even if one isn't successful, he may not be good-for-nothing either. Does Junlong have other possibilities in life?
Grandpa collapses from illness, which makes Junlong rediscover the value of the grocery store. There is no 24-hour convenience here, but there is lasting warmth. Those who are short of cash may pay another time, those who are lonely may chat, children may wait for their parents who come back late, those who return from work have a light welcoming them home. Even when faced with the strong entry of large-scale shopping malls, Junlong continues to lead Yong-Jiu Grocery Store steadfastly, to create a path for himself.