Still Missing Morgan
On a humid evening in 1995, Colleen Nick’s life would be forever changed when her daughter, Morgan Nick, was kidnapped while playing with friends nearby. When the Morgan Nick case was re-examined in 2020, a documentary crew was there with the new investigators - leading to the first dramatic shift in the investigation in 25 years.