The Beatles: Get Back
The Beatles arrive at Twickenham Studios and have three weeks to complete 14 songs and a live show.
John, Paul, and Ringo meet with George following his walkout and move the session to Apple Studios.
The Beatles must decide if they will perform live for the first time in three years.