Disney Gallery / Star Wars: The Mandalorian
Disney Gallery / Star Wars: The Mandalorian is a documentary series that pulls back the curtain on The Mandalorian. Each episode explores a different facet of the live-action Star Wars television show through interviews with cast, crew, and behind-the-scenes footage.