The Darker the Lake
In 1987, a group of bored teenagers play a strange, supernatural board game. Soon after, a series of strange murders and suicides shake their peaceful town, baffling the police. In the present day, history starts to repeat itself when the now-grown friends revisit the game.
In 1987, a group of bored teenagers play a strange, supernatural board game. Soon after, a series of strange murders and suicides shake their peaceful town, baffling the police. When the now-grown friends revisit the eerie game in the present day, history starts to repeat itself, which they and Detective Tamara suspect to be caused by the game. Tamara and her partner must now outsmart the game before an ancient demonic myth becomes a reality.