Perhaps Love
The film revolves around a separated couple who remain friendly after the divorce, a secret couple that starts fighting at the drop of a hat, a disciple who begins to develop feelings for her master, and two neighbors who share an ambiguous relationship. These people who are entangled in a web of extraordinary bonds begin to uncover an unexpectedly hilarious tale of life and love.