Quick
Speed maniac delivery guy Kisoo receives a mysterious call that warns of a bomb wired to the helmet and that a package must be delivered to a designated address within 30 minutes. Remove the helmet or fail to complete the mission and the bomb goes off.
Speed maniac delivery guy Kisoo receives a mysterious call while shuttling a member of a girl group to a live broadcast. The mysterious voice on the phone warns that there is a bomb wired to the helmet and that a package must be delivered to a designated address within 30 minutes. Remove the helmet or fail to complete the mission and the bomb goes off. Caught up in a terrorist attack on the grandest scale smack in the middle of the city, the delivery guy and his passenger begin a race against time that their lives depend on.