Action and Adventure, Comedy
Fable, legendary and feared hitman in the underworld, is ordered by his boss to live a normal life without killing anyone for a year. He takes on the new identity as Akira Sato, and embarks on a new life with his partner Yoko. Everything appears peaceful in the town, but evil lurks in the shadows.